Nya blogg designen tar längre tid än väntat..

Jag blir tokig bokstavligen, blogg designen jag försökt arbetat på ett bra tag nu kommer ta längre tid än vad jag har tänkt mig, får aldrig hjälp av kompisen som lovat, så blir bara sur och arg och less, och funderar på att skita i det hela, kanske får testa något annat istället, vad vet jag. Kanske blir bättre om jag försöker fixa allting själv istället än att behöva vänta, vi snacka om de i sommras och det har inte hänt något och det är över 6 månader sen så varför hoppas på något som aldrig blir av rättare sagt..



Kommentarer
Daniella

Vinnaren av Dagens blogg är utsedd nu. Kika in och kolla om du vann, om inte - tack för att du var med iallafall.



http://daniellaevelina.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-dagens-blogg.html#comment

2012-01-02 @ 21:45:37 | http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback