Syster..

Foto. Jessica Persson..
Modell. Sandra Persson



Nemi




Mary Kay kvällen

Min syster har varit här och intoducerat mig och min svärmor om lite Mary Kay produkter, trevligt må jag säga att vi hade, gjorde inge alls att vi bara var tre styckna, de var bara mysigt, och dessutom var de min systers första Mary Kay produktklass (tror jag att de heter) så man fick vara till hjälp också för den delen...



Don't Let Him Waste Your Time

något jag tänker på när jag ser denna titel, så säger jag bara, Han är inte värt din tid.
och detta vill jag ta upp, speciellt när de gäller personer jag träffar och umgås med och deras pojkvänner på hur dem kan bete sig ibland. Jag har en person mycket nära som har haft problemt med båda sina killar och jag tycker verkligen synd om henne att hon bara hittat så kallade idioter, båda två har jag varit så hmm, vad ska man säga. negativ till. Hon har bokstavligen blivit behandlad som skit, och sista upp brottet så gick han och hoppade i säng med en annan innan de änns var helt säkert på om de var slut mellan dem, vilken skit. den andra/första var alkis och tänkte bara på sig själv och var inte tilllags med någon, alltid störst bäst och vackrast, sånna personer tål jag verkligen inte, dessutom gillade han mig dessutom, snusk hummer, tack oh lov att jag inte gillat någon av dessa typer, jag hoppas hon hittar något vettigare..
Nancy Sinatra - Don't Let Him Waste Your Time





Vacker Låt




dåligt bloggande

mitt bloggande har blivit dåligt, men jag hoppas på att kunna få igång det igen, hoppas på att de kan bli bättre.. Och speciellt få ut något vettigt också när jag väl skriver..



sen lunch

Nu blir de sen lunch för min del och titta lite på Ghost Whispere, lr ska de bli true calling... Hmmm, svårt att välja, men får se hur de blir, har ju true calling med svensk text, har ju inte det på Ghost whispere då jag tittar på den nya sesången, hmm, så svårt att välja för stunden, lr kanske inte. ska jag va lat oh titta på en serie med text lr titta på en serie med utan text .... Tror de blir med text då... Så de blir Tru Calling



Bilden klar

nu är bilden änltigen klar, och jag är faktiskt nöjd..
ovanligt att jag blir nöjd över sådanna här bilder, men jag gjorde på de lätta sättet, lista ut hur de gick till säger jag bara... Nää, men ni förstår nog hur jag menar när jag skriver så dessutom.. Så här blrev resultatet



Försök att måla häst i photoshop..

Detta är mitt försöta försök att måla häst i photoshop, men måste erkänna att jag fuskar lite granna, då jag har en bild som jag ritar ifrån, detta då jag aldrig gjort något liknande, men jag tycker att detta är ett sätt att lära sig att rita på och anser de inte att göra något dumt. Självklart är den en bild jag faktiskt fotat själv dessutom. Ni kan se orginalet här nedanför dessutom.



körlektion i morgon

fick samtal från körskolan idag, hade skickat ett "ring upp" till dem och har nu fixat både risk 1an och fixat så jag får köra mina 3 sista lektioner, dessutom med en annan lärare dem här sista gångerna, så trevligt. Så jag hoppas på körkort till jul, håll tummarna på att jag lyckas med det här..

Så har körlektion i morgon, jippi..




vill ha en egen bärbar dator

en sak är säkert, jag kommer verkligen att önska mig en bär bar dator i julklapp, jag skiter i annat i år, jag behöver en dator, får så mycket idéer både när de gäller foto och skrivande, och när de kommer vill man ju ha tillgång till sin dator så de bara är att börja att göra idérna man har.. och då gör de inget ifall de andra datorerna i närheten är upptagna lr inte igång..

 




i want this camera!

Har velat fram och tillbaka om jag vill ha D700 eller D7000, men anser mig själv att jag inte har behovet av D700, tror mer på D7000 för min del. Så för hoppnings vis kommer jag köpa denna kamera när jag har råd, får se när mjöligheten ges..

Även om de kommer ut bättre kameror än denna så är jag i alla fall ute efter denna kamera..