laptop vs ny kamera

vette tusan vad jag ska lägga mina pengar på, jag skulle behöva fixa ny kamera för min håller bokstavligen och lägger av, min försäkring täcker inte längre så kan inte lämna in den heller, för kameran har nu passerat 4 år med mig, och ibland känner jag att en laptop skulle behövas för de gånger man är på resande fot, och de ploppar upp nya saker i huvudet på boken man skriver på.. Skulle då vara skönt att ha en laptop än att man behöver skriva ner de på dussintals papper för att sen sätta sig vid datorn och skriva ner de när man kommer hem och sedan slänga papprena. Så tankarna går runt i huvudet hur jag ska göra..
vad tycker ni att jag borde göra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback