Kompisarnas katter



Vilka goingar till katter dem har, åh, de är kanske lite osociala om man tänker efter på hur vissa katter kan vara, men jag är väll van med min katt som själv bestämmer när hon ska mysa och inte, men kompisarnas katter vill gjärna vara med och vill gärna bli klappad, när jag tog fram kameran kom linclusen knas fram och luktade intensivt på kamera remen och objektivet, sen blev sambons jacka mer intresserad som ni kan se på bilden här nedan, katten ni ser över denna text e jag små kär i, men har en förälskelse i katter som har denna färg och teckning, men det är ju jag också, jag gillar de flesta djur annars med för den delen.. Dock är detta bara två av deras fyra katter, de andra två är lite shygga av sig tråkigt nog,




Kommentarer
Evelina & Sandra

Visst är det , har du också en islandshäs eller ?<3

2012-01-06 @ 20:33:15 | http://ponnygalnaa.blogg.se/
Evelina & Sandra

Så himmla kul !<3

2012-01-06 @ 20:41:14 | http://ponnygalnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback