Kanske nyårs löfte..

Har nu alänt till föräldrarna efter att ha nyårs badat, gött gött. En hel simhall för oss själva, var omkring 30 pers, och bara vi känner, mycket trevligt som vanligt. Nu är nya året kommit, det känner man, nyårs ren faktiskt, men dock inge gymmande, så kanske ska ta och göra de hemma istället, kanske något att ha som nyårslöfte, börja motionera, skulle vara skönt att börja igen, gick ju minst 2 40 minuters promenader i våras när jag var på praktik, gick med det även ner 5 kilo till och med då som ett plus, om jag går ner 5 kilo till är jag på den vikt även jag vill ha igen dessutom, så börjar jag motionera så igen så får jag moroten att gå ner dem dessutom.. Hade ju förra året att inte godis förens julafton som jag höll, så varför inte det här då, behöver ju inte gå ner 5 kilo på 2 månader som sist, kan ta de lugnare, kanske 1 - 2 kilo permånad istället, och ta och dessutom ha målet till sommaren då bad-säsongen kommer igång... Hur många gånger har man inte hört det från olika personer, men får se om jag lyckas eller hur det blir. Hoppas på att lyckas i alla fall, så får se hur de hela blir, inget jag kan lova att jag gör, men vore skönt om jag i alla fall började lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback