Älskade Skor

Dem skönaste och trevligaste skor jag någonsin har införskaffat mig, älskar dem verkligen, köpte dem för bra länge sen med min mamma för drygt 10 år sedan, visst de var förstora redan då, men jag var bara tvungen att köpa dem, idag sitter dem mycket bättre. 38or är det på storleken på dem, så inte så konstigt att de var för stora när jag var yngre.. De var mina skolavslutnings skor det året, men de har legat undan gömde bra länge tills nyligen jag var hos mina föräldrar och hittade på dem, nu använder jag dem dagligen, lr ja, inte ute i alla fall men innomhus tills vidare..



Kommentarer
Molly Bergström, UPPSALA

Heej :)

Hoppas att du får en skitbra torsdag! :D

2012-01-12 @ 12:44:45 | http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback