kort fattat om helgen..

Då är man hemma igen, eller ja, var hemma redan igår kväll men var aldeles för trött för att blogga kan jag säga er.. Var ju på kräft fest i Fredags, från kl 16.00 till ja, igår nästan, i alla fall för mig, för jag kom väll inte i säng i fyra tiden på morgonen, och igår var vi ute hos svärföräldrarna och sladda lite ute på en åker, för att ta död på en bil, har man aldrig gjort de förr så är de svårt, men de var riktigt kul när jag väl kom på hur man skulle göra. vid nio tiden kom vi hem till lägenheten igen, då jag var jag rätt trött i huvet så åt pizza och bara lekte på facebook tills jag gick och lade mig.. egentligen skulle jag följt med till formale offroad idag, men orkade inte med det synd nog, ska försöka göra något vettigt här hemma istället tänkte jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback