Letar dator

har nu bestämt mig för vilken pris summa, när de gäller den bärbara datorn, om jag ska lägga ut penagr på en egen ska de inte gå över 3.500 skr, och om jag skulle kunna få en så spelar de ju så klart ingen roll, men då vill man ju att de är en bra i alla fall. har hittat några datorer för de pris jag är villig att ge men får se om jag ta beslutet att köpa.

har även bestämt mig för att inte ha något internet på den, tar väl och använder lan anslutning till internet på de ställen som de finns..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback