mysig lägenhet

hade ganska rätt med tiden om när man komm hem, sitter nu och tittar på slutet av dagens Glee avsnitt, har ju redan sett den en gång tidigare, fast utan text, älska serien.. Men tillbaka till tidigare idag, under flytten närmare bestämt, sjukt mysig lägenhet som mammas vännina har flyttat till, kände själv att jag vill bo så, men känner att de inte funkar, om de nu inte skulle bli så att pojkvännen och jag bryter upp så kan de vara läge, men för hoppnings vis blir de inte så. nu ska jag in i duschen oh tvätta av mig, sen blir de lugn stund framför tvn lr datorn innan läggdags..



Kommentarer
♥ LIVET SOM TJOCKIS

Svar: Det är skönt att ha något eget inom matområdet tycker jag, så otroligt trevligt att leta runt bland hyllorna i köket för att röra ihop något så smarrigt! :)

Lust att följa min blogg via Bloglovin' (om du nu gillar den, hihi?) så följer jag din? ♥

2011-11-30 @ 21:33:17 | http://fingerborg.blogg.se/
♥ LIVET SOM TJOCKIS

Svar: Ja eller hur. Lite utav det, lite utav det - då blir det oftast bäst! :) Här hemma så finns det oftast ingredienser till vad som helst och det är något jag verkligen uppskattar.



Åh så glad jag blir! Precis när jag vänt ut och in på min blogg och försökt skaffa mig lite stake, det är värmande att åtminstone få en extra följare. ♥

Jag lägger till dig nu genast! :)

2011-11-30 @ 21:42:54 | http://fingerborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback