Mys hos föräldrarna

Sitter nu oh myser hemma hos mina föräldrar, pojkvännen min ligger och sover i den dryga bäddsoffan i rummet intill, hörs när han vänder på sig.. Här har de verkligen fått jul mysigt, kommer upp bild i morgon på något av de ljus som lyser i fönstren här..

 

Funderar på att krypa i säng, klockan är nu snart ett, men ska leta upp Nemi stripp som ska komma upp här nest i bloggen, och ev lägga upp min blogg design i en utlottning.. lr kanske som gratis design, vi får se hur jag gör, bilden kommer att ändras om till något annat beroende på hur det blir.

 

 

Sista veckan uppe på vårdcentralen på Smartgruppshanteringen, där av besöken hos mina föräldrar nu i några veckor som jag berättat om...




Kommentarer
Rebecca ★

Sv; Tack gumman :)

2011-11-30 @ 11:27:59 | http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback