mycket gjort idag..

Har idag varit på sjukgymnasten och kuratorn idag, så dagen började redan vid nio för mig, då BK'n på sjukgymnasten började kvart över tio, till kvart över elva, sen vid halv ett var de tid hos kuratorn, oh nu är jag hemma igen, så har varit lite intensiv förmiddag, i morgon blir de till att gå upp vid nio igen för klockan tio ska jag sitta på en föreläsning om Drogor och Alkhol inte ska användas i trafiken.. hmm, drygt att de ska ha sådanna förläsningar när man själv vet att de är något riktigt idiotiskt och dödsfarligt i trafiken, men tydligen måste man gå sånt nu för tiden för att kunna få körkort, hmm, hoppas de ligger i något register sen så man inte behöver gå en sådan igen om jag inte har körkort inom ett år lr så..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback