I try even when its hard

jag har en ganska jobbig period just nu, en riktigt jobbig förkylning sitter i just nu, så har inte haft mycket ork till något när de gäller bloggandet och inte heller något annat för den delen, förkylningen har suttit i sen lördag/söndag natt förra veckan, inte nu i lördags utan den tidigare som sagt. Ganska tröttsamt. Nu orkar jag inte änns att sova, drygt att även detta ska vara ett problem med min diagnos också, men jag tror min förkylning snart ger upp så jag kan komma tillbaka, som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback