god dagens mina blogg läsare *host host*

Igår blev de inge bloggande för mig, hade lite annat pyssel för mig, på kvällen kom mina föräldrar över på en kopp kaffe och hjälpte till att få upp lite jul belysning i fönstren här, så nu är vi inte de enda i huset som inte har julbelysning, ivanliga fall brukar inte belsyningen vara på plats förens andra eller tredje advent här hos oss, men iår blev de anorlunda. Ganska skönt att ha de upp nu faktiskt, behöver vi bara jul pynta granen sen när vi tar hem den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback