Fixar nytt blogg utseende

Sitter och knopar ihop en hel ny blogg design, får se när de finns möjlighet att lägga upp den, behöver komma ut och fota lite bilder, behöver bland annat hjälp från en vän för att få till en "bra" bild på mig, då jag själv är ganska dålig på att bli bra på bild så är de inte säkert att de blir bra bilder.Ser bättre IRL än på bild dessutom, oh hur ska man kunna fixa de till en blogg? hmm, vi får väll se hur de blir..
Med de blogg utseende som jag sitter och kodar och fixar på just nu kommer göra att hela den här bloggen kommer bli annat i kod väg, jag hoppas på att i komma gilla den lika mycket som jag redan gör med den. Så holl tummarna att de blir ett bra jobb..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback