Dryga 7 timmars sömn

somande vid halv sex tiden i morse, hade riktigt svårt att sova, vet själv att de beror på mig och att jag fortfarande inte blivit frisk, idag åkte i alla fall Sambon iväg till jobbet, grattis för hans del, själv går jag här hemma som ett stöp och inte orkar någonting, jag funderar om det kan vara pga Fibron som gör att jag inte blivit helt frisk nu på snart två veckor, om det är det så kan jag nog skriva Blääää för Fibromyalgi, och sedan hoppas på att jag snart blir helt frisk, jag hostar fortfarande, men de andra e de lugnt med, men de konstiga är att jag inte har Feber, och inte har haft det heller, sen så vägrar min uppsvullnad i halsen ge sig som har varit längre än resten av problemet, snart kanske de är dags att ta sig upp till läkaren för att se vad problemet är..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback