prat stund med pojkvännen efter körlektionen

Happ, då har man varit på en körlektion, så får se hur de här slutar, gick inge vidare vill säga. var för okonsentrerad, när jag ringde pojkvännen efter åt frågade han var jag gjorde uppe, och sa sedan varför de inte gick någe bra för mig "du är ju inte vaken innan kl 11" kunde inte låta bli att skratta, han har ju rätt. dessutom sa han "med Fibromyalgi är man inte vaken och fokuserad förens efter kl 12" så kände att jag älskade honom lite extra mycket än vanligt när han sa så dessutom, så underbar pojkvän man har alltså! Älskar att han accepterar min sjukdom och vet hur jag funkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback