Vilken spökstad man bor i

vart jag än går så är de alltid något lr någon som står och tittar på en, när jag gick för bi en villa jag tidigare varit lite sugen på att köpa om den blir till salu, såg jag något uppe på vinden, som dessutom ser ut att vara inrätt. Men en annan femma, jag tycker då i alla fall att de känns rätt lugnt ändå, i alla fall i lägenheten och de i huset, men de som stod och tittade på mig och min hund när jag väl släppte honom på lång koppel kände jag mer obehag än lugn.
Men det är så det är att leva i en spök-håla som jag bor i just nu, kul att bo nära vårdcentralen också, lr INTE!

För er som är nyfikna på vart jag bor så är det i Österbybruk, i Norra Uppland



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback