Min kväll kort-fattat

Idag for jag och sambon ut till hans garage ute hos svärföräldrarna, då svärför är bonde skulle jag ta mig en tur och fota korna som går över vägen, men kom inte dit förens jag blev stoppad av svärföräldrarnas hemska hon katt med sina vild-kattungar, men märkvärdigt nog litade hon på mig och gick för bi med sina ungar utan att gå till attack det är skit ovanligt för att vara den katten, sen fick jag fortsätta ned mot korna och fick lite bilder på dem, en bit bort var sambons kusin så gick och hälsade på henne och träffade deras Finska Lapphund, blev lite bilder på den också och sen följde jag dem ner till deras torp och tittade lite, och fick några bilder på deras Norska Skogskatt också.



Kommentarer
Matilda

Vilka fina bilder! :) Katterna högst upp var supersöta! :)

2011-07-22 @ 16:45:09 | http://kamerablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback