God middag

Godagens,
har nyligen kommit igång, lr ja, mer lr mindre, de ringde från Banken idag och sa att mitt nya ID-kort hade kommit, Jippi kände jag, men när vi väl lade på orkade jag bokstavligen inte att gå upp, klockan var vä då 10.30 som igår när de ringde, så låg kvar tills klockan var halv ett, gick upp tvättade håret och tvättade av mig, städa lite i badrummet. Kan lova att de behövdes!
så nu sitter jag här och bara tar de lugnt och väntar in att telefonen ska ringa igen, fast den här gången ifrån mina föräldrar, som säger att de är på gång och hämtar upp mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback