Stor gäsp!

nu har de varit dåligt bloggande här igen, kan också bero på dålig blogg insperation, kan väll medela att man varit på Lucia firande i lördags på Uppsala Rebels rätt trevligt, men blev tidigt hem, har man hund som inte kan vara med så får man acceptera det och ta sig hem tidigt.
Varför de blir ett inlägg så här efter klockan Fyra? jo, var asa trött vid åtta tiden idag, så kröp i säng vid åtta halv nio, både jag och sambon kröp till kojs, men vid halv ett så vaknade jag och de gick bokstavligen inte att somna om, där av min lilla natt/morgon vakna tid, fast ska nog krypa isäng snart igen och göra ett nytt försök snart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback