Sambon ringde och väckte mig...

när jag sov som allra bäst ringde min sambo och väckte mig, urs för att bli väckt på det sättet, men ändå, han ville nämna att hans jobb har julbord idag och att jag även var välkommen, jippi tänkte jag sarkastiskt, vi som skulle julshoppa idag var tanken, så får se hur mycket vi hinner handla innan vi måste avsluta det för att åka på julbord, för de tredje ska de bli intressant att se om jag kommer in där vi ska äta, är ju 21 och vet att vissa har 22 till 25 års gränser på vissa ställen, men får se vart och hur de kommer att gå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback