Ja happ drömmar igen då..

här kommer nattens dröm, lr var de morgonen efter sambon ringde? nää svårt att veta, men ändå här kommer den:
jag gick omkring med föräldrarnas Bullmastiff med Sambon, vi komer in i ett villa kvarter och sambon nämde att här ska de finnas en lika dan hund, hon visade mig hunden och öppnade upp till hundburen där den satt, jag snäste lite åt honom och sa att man borde fråga ägaren om lov först, då hörde man ägarens vän snäsa tillbaka "just precis" ägaren kom ut och vi kunde släppa hundarna och de fick leka av sig
Sen frågade jag ägaren om jag kunde få låna deras badrum, jag fick lov, jag kilade in i huset och letade, (alltid svårt att hitta i ett badrum i mina drömmar konstigt nog) efter en stund träffade jag på dottern i huset kanske 5-6 år yngre än mig, men jag brydde mig inte, hon visade mig till sitt rum och pekade upp på ett loft i rummet och sa att hennes bror och en kompis suttit där hela dagen och spelat donkykong på någon modärnt tv spel, berättade då att jag själv hade spelet fast på ett gamal konsoll, sedan visar hon in mig i en dörr, och vipsa så är man på ett nöjes fält av någe slag.
Oj tänker jag och glömmer bort allt om vad jag skulle göra. Träffar all konstiga typer två pojkar försöker få med oss någon stans men vi vägrar, vi kommer på en sak och tar oss in i ett hus, där blir vi instängda, men jag märker att utvägen som påminner om en gammal antik möbel är så pass mögglig att den går att bryta isär, vi är i huset näst intill gryningen när möbeln väl är borta hör vi att sakern ai huset ska aktioneras ut och jag ser personer jag känner igen så blir jag rädd, och gömmer mig.
Men snart lugnar jag ner mig och ser att huset vi är i är rätt fint, personerna vi är med går runt och inspekterar huset och nämner att man borde kunna göra om huset till en atalje då det är så pass stort, men jag själv gillar det för mycket och tycker att de borde rustas upp och bli bonings hus, sen sitter jag helt plötsligt och syr på ett par gamla gardiner som hängs upp på väggarna..
Tänk vad drömmar kan göra ibland, vet ej hur de gick till för att jag ska ha fått dessa drömmar, men jaja, jag är ju lite speciell också för den delen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback