hoppsan

Såg nu när jag logagde in på bloggen att jag inte bloggat på några dagar, inte änns kommit upp nåGON nemi stripp heller, ska nog fixa det tror jag, lr de gör jag ju redan. (skratt) går dagen, den var tröttsam orkade inte blogga, hade inget att blogga om heller för den delen, idag då, hmm när jag vaknade hade pojkvännen varit och fixat frukost från hembageriet efter de åkte vi ut till svärföräldrarna och jag och svärmor julbakade lite granna, blev inte så mycket men lite blev de i alla fall.
Slutade kvällen hos dem med fika och filmen Bilar 2, andra gången jag ser filmen, men den här gången med Engelsk tal och svensk textning, såg förhandsvisningen i sommras i Rättvik på Drive in bion, men det var mysigt nu ikväll där också.. Skönt att sambon inte fick jobb heller, då han har jouren den här helgen, så lugn och ro vart de för våran stund idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback