det som jag skrev tidigare...

då får jag göra nytt försök att skriva de jag skrev på tidigare då datorn startades om!
kom i säng sent igår fasten jag egentligen skulle lagt mig vid tio, rättare sagt klockan tre kröp jag ner brevid min sambo, men ändå, bättre än inte alls tycker då jag. Tydligen blev de för mycket för mig igår att jag inte kunde komma till ro, men så är de ibland, och kan hända när man har den problematik som jag har. Men man kan ju även försöka än att inte låta bli måste jag även säga..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback