ANG OnePiece

just nu varkar de som jag är den enda som inte gillar denna dress, överallt jag går, lr kommer hem till någon har någon en av dessa (enligt mig) gärsliga dräkter, fattar inte de posetiva, tycker det ser ut som Babyspark dräckt, vem vill egentligen se ut som en jätte bebis? Inte jag i alla fall, så nej, här kommer den aldrig att synas, det e en sak om andra gillar den oh bär, men de kommer aldrig hända att jag köper något sånt, skulle jag få som present lr något så åker den tillbaka till affären på en gång och byts ut till något jag gillar lr tar ut de som de kostade, så nej jag skulle inte bli glad över att få en sådan present..

det är något annat att ha Byxdress, de sitter å och har knäppning i ryggent, OnePiece är som pyamas, säckigt oh tråkigt lr åtsittande och med dragkedja på magen, precis som en bebis sparkdräckt.. Andra får gjärna gilla den bara jag slipper, oh tack oh lov att jag gör de också!



Kommentarer
emma

Jag skulle absolut kunna tänka mig att ha en onepiece. Håller med om att de ser ut som sparkdräkter, men det är ju så mysigt!

Förstår däremot INTE hur folk kan gå omkring med dem bland folk, usch. Jag skulle kunna ha den hemma på kvällen när jag ser på film och vill mysa lite.

2011-12-01 @ 13:19:57 | http://kurtdonaldcobain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback