Åh hoj..

vad ska jag säga, mm, jo, jag blev nyss väckt av min far, han nämde att han behövde hjälp, de var nämligen så att han behövde hjälp att fixa ett julkort från Mittgruppen i Bullmastiffklubben, så ska genast börja med det, pappsen lät lite förvånad när jag svarade då han vet att jag brukar stänga av ljudet när jag sover, men hade glömt det idag, *skratt* men han sa att jag fick somna om efter vi pratat men själv kännde jag att de var bra att han ringde och skulle komma upp tidigt för att vara den här veckan, då alla dagar har varit efter tolv jag klivit upp..
Nu har mitt photoshop laddat klart, så nu ska jag genast ta och fixa julkortet.. Kanske kan lägga upp den här senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback