Hund människan här!

då jag älskar hundar och blivit förälskad i matsiff hundarna sitter jag nu och tittar på olika mastiff raser, föräldrarna har en Bullmastiff som blir två år gammal sista Oktober, och henne kan man inte annat än älska, prata med mina föräldrar idag och de var på väg till Norrköping på hund utsällning, självklart önskade jag dem Lycka till, bara ett till shert så kan deras bulle bli champion senare, Kul..
men nu tillbaka till mig, jag är bokstavligen en hund människa och vill själv ha hund, men sagt att jag ska ha en bra inkomst av någe slag och ha hus innan jag ska ha hund, men man kan ju redan nu drömma lite om vad man ska ha för ras, är väldigt sugen på en Ca De Bou, synd bara att jag inte kan något om denna ras, men dem är extremt vackra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback