15 timmars sömn

igår kom jag igång vid halv tio tiden på morgonen, men de var något som inte funkade, så jag kröp i säng igen vid tolv ett tiden på dagen, och kom igång igen vid halv tre tiden, men var trött hela dagen, så kröp i säng vid nio tiden och det är här de konstiga kommer, jag vaknade väl 4-5 gånger under natten men ändå kom jag igång klockan tolv nu idag. räknar då ut att det är 15 timmar jag sov... De konstiga i de hela är att de säger att dem med den sjukdomen jag har så spelar de ingen roll hur länge man sover, de är inte ovanligt att sova hur länge som hellst och ändå vakna av att man inte är utvilad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback