tankar om bloggande

jag har funderat och tänkt när de gäller bloggandet, bloggar ju bara om mitt liv, men anser mitt liv vara bland de tråkigaste, jag är ju inte intresserad av mitt eget liv, men jag tycker att det är skönt att få skriva av sig. Frågan är egentligen vilka som tycker att mitt liv är intressant? jag skulle själv vilja bli bättre bloggare men tycker att mitt liv inte är intressant nog att skriva om, jag tänker och funderar ofta om vad jag ska skriva, ofta är det att jag skriver om vad jag har för mig eller vad jag ska göra. Detta året kanske jag ska tänka på vad jag skriver och göra för ändring på det, kanske "bättre bloggare" vore ett mål. Ja vi får väll allt se om de verkligen funkar..



Kommentarer
ttheresebjörkman, :)

var;

jag håller med dig :)

2012-01-02 @ 18:54:25 | http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback