nu blir de lite likör ...

nu blir de lite likör i dem nya likör glasen jag fick ifrån mina föräldrar, blir nämligen lite Sheridan's för min del, gott, kände att jag inte kunde vänta till i morgon, oh dessutom får jag dricka lite ensamt. Brukar aldrig dricka till vardags så här annars, första gången faktiskt, inget jag kan rekomendera om man har viktigare saker i livet att tänka på, tex jobb och kunna ta sig lite hit och dit.
nu ska jag sätta mig coh titta på lite scoby Doo och dricka ett glas Sheridan

DONT DRINK AND DRIVE!



Kommentarer
Rebecca ★

Åh det är så gott :) Jag har själv en liter flaska i kylskåpet :)

2011-11-25 @ 20:01:02 | http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback