Igång äntligen

Hade bokstavligen svårt att sova i natt, tror de var när pojkvännen klev upp som jag faktiskt kunde sova, eller ja, det känndes som det, blev verkligen tokigt med sömn med andra ord, kom igång nu vi tolv idag, hoppsan, brukar ju alltid komma igång annars vid tio elva tiden på för middagarna, så idag kommer jag att känna att jag missar timmar och inte kommer hinna med allt jag vill hinna med..

 

Har i alla fall hunnit med oh tvätta håret, att duchsa gör jag ikväll, då jag ska först på smarthanteringsgrupp och bli svettig och sen hjälpa till min mammas vännina att flytta, så de blir till att Duchsa då man kommer upp till föräldrarna igen.

 

Nu ska jag äta något, får se om jag har något mer att blogga om senare idag..




Kommentarer
Rebecca ★

Sv; hahah nä :P han är min (A)

2011-11-30 @ 14:19:31 | http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback