Drömmar

Ibland kan man undra lite över drömmarna man har, kan nämna en jag hade i natt,

att jag blev instängd i ett ut hus med några andra och fick inte ta mig där ifrån, det fans getingar där dessutom, och även kakor och annat som var ät bart, men tanten som hade satt mig där och de skulle inte finnas ett dugg ätbart, men jag höll i lådan/backen där de fanns de ät bara, så hon missade totalt för hon frågade vad jag höll i och svarade "getingarna" och då var hon inte intresserad längre, de var ju sant för en av lådorna var getingarna i, fick ett stick av dem, men de var ganska lugnt, på kvällen skulle tanten har en stor fest och ville ha lite arbetare så jag var en av de som skulle arbeta där. Jag fick möjlighet att parata med en annan tant, och en annan som arbetadepå festen, när hag pratade med killen på festen bad jag honom om hjälp att få komma där ifrån, hon var med på noterna, men när jag vände mig om såg jag värdinnan hälla i något i tanten jag hade pratat med tidigare, glas, och röck undan glaset öppnade fönstret och hällde ut det, här tog jag min chans också, jag hoppade ut genom fönstret och började springa där ifrån, jag ropade på hjälp och när jag såg att tanten var efter mig och hennes man så sprang jag in mot centrum och skrek in i alla butiker om hjälp, jag såg några poliser och ropade på hjälp, och då hörde jag tanten också ropa på dem, "ta flickan", poliserna stoppade mig och taneten sa "oj oj oj, hon vaknade lite tidigare än väntat och hade spring i benen" jag bara såg sur ut på tanten..

tyvärr så vaknade jag här, hade gärna haft en upp följning på drömmen för att veta hur de hela blev, men ja, sånt händer ju ofta, att man vaknar mitt i en dröm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback