Dagens BK

har varit på BK som står för Bastalkropps känedom, mycket speciellt är det måste jag ju nämna, idag gjorde vi något som jag hade ett lite minne av ifrån Teatern från Gymnasiet, som Stage Fight, som jag fick möjlighet att testa på innan jag slutade..

Vi skulle få in balansen i kroppen i en lodlinje genom kroppen, sen skulle vi stå mitt emot varanda och med hjälp av armen skulle vil luta oss fram emot den andra och den andra ska då luta sig bakåt, och sen luta sig tillbaka och ändå vara i balans för att de skulle funka.

Riktigt kul när man får göra något man gjort förut tycker jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback