Sluta på Lucia dagen...

Nu är det dags att krypa ner i den sköna stora duntäcket efter en härlig Lucia dag, visst jag har inte firat lucia som vissa andra, bara haft en bra dag och trevliga saker för mig, dessutom har min dag varit bra för ovanlighetens skull så jag orkat med mer än vanligt, så nu är det dags att krypa till kojs, i morgion blir det till att fixa fram en hammare, så mina tavlor kommer upp. men så länge ha en trevlig kväll och god natt.
Hoppas ni har haft en trevlig Lucia, skriv gärna vad ni gjort idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback