sen i säng igen... *suck*

hmm, tänkte krypa i säng tidigt ikväll, men är fortfarande uppe, hatar bokstavligen att sova i den här bäddsoffan vi sover i, skulle lätt sova på de osköna sängarna vi haft tidigare, då fick man i alla fall sova, oh de var faktiskt bekvämare än att sova i den här soffan som bland annat lutar minst 20% mot mitten, har dock hittat ett sätt att ligga nästan bra i den, sen är den sjukt liten, sen så får man inte sömn förens partnern går upp för morgnarna, jag sover verkligen sjukt dåligt i den här soffan, på jul väljer jag lätt att sova i tv rummet så får syster min sova i den dryga soffan helt klart.. Ska bli sjukt skönt att slippa den här resan mellan föräldrar oh våran lägenhet nu efter den här veckan..

Med andra ord ser jag inte alls emot att gå oh lägga mig, kanske ska låta föräldrarna lägga sig i soffan tillsammans i morgon så kanske de förstår att jag inte alls sover bra.. Hoppas de kan fixa något annat om de in ser att den inte är skön att sova i, och att med min Fibromyalgi inte alls funkar att sova bra lr få "bra" sömn när jag sover här..



Kommentarer
EMMAS!

sv: japp :D var gärna med i min första lucka i julkalendern :D http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-1.html#comment

2011-12-01 @ 07:54:54 | http://eemma.se

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback