Förvånande

jag tittade snabbt igenom hur länge jag har bloggat på denna adress, blir lite förvånad att jag lyckats hålla mig här i drygt sju månader, brukar annars byta efter två tre månader, men kan bero också på att jag trivs på den här bloggen, synd att jag tog bort min andra blogg adress, jesshie.blogg.se, men nu har man webblogg.se så, shit same. enda tråkiga är att jag inte kan blogga från mobilen, de var en anledning till att jag tog bort blogg.se adressen för att vara på wordpress lr vad de nu heter, men som sagt trivs jag bättre här då jag tycker att de är kul att designa och koda dessutom, och WordPress (stavning?) var så krånglig med det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback