Dålig diskmaskin

urs vad jag är less på våran diskmaskin, nästan så man vill slänga ut den och ta upp diskmaskin på önskelistan iår, men får se hur de blir, anledningen är att vi diskat samma disk två gånger nu och de är fortfarande inte rent, en sak är säkert, jag kommer aldrig rekomendera bänkdiskmaskin, efter att vi haft så mycket problem med våran, ena efter den andra har våran bara krånglat, inte diska rent, något är sönder/trasigt, lagas, får tillbaka, funkar inte då heller, hur less blir man inte då egentligen, nää, diskmaskinen åker snart ut genom fönstret känner jag, något måste göras innan jag tar en slägga och slår den i bitar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback