Spökvandring

Har varit på spökvandring mellan 17 - 18 tiden, så nu har man kommit hem igen och slängt in maten i ungen, de skulle vara vuxen vandring, men kändes mera som ungdoms-spökvandring, jag trode de skulle vara mycket mera. Blev nästan besviken om jag ska vara ärlig, de var bara 3 saker som de gjorde "som man fick vara med om", först en duns/smäll i dörren, sen en som sprang förbi, och sedan ett skrik, för väntade mig mer saker, men verkligen inget. Sen skulle de tydligen vara något där de är som allra mörkast, jag såg inte ett skvatt, sen fick jag höra att andra kände något som rörde dem, och jag som stod still där ett tag och de andra som bara gick, så jag borde fått varit med om något där också tycker då jag, men icke sa nicke, så man funderar på att ansöka om att få jobba där och sen komma med ännu mer förslag på saker och göra spökvandringen längre dessutom..
nä nästan besviken blev man, men ändå, oj hoppsan, jaja, säger då inte vilken spökvandring jag var på så jag inte avslöjar allt för mycket på något ställe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback